sobota 8. októbra 2016

Colorful Week Inspired: 7 domov pre každý deň

Dávnejšie som vám sľúbila, že rodinné domy postavené v mojom projekte Colorful Week Inspired dám na stiahnutie. Ja som tieto domy nazvala aj "7 domov pre každý deň", ale nazvite si ich ako chcete :). Ako je u mňa zvykom, prinášam 2 typy využitia pozemku - unfurnished verzia (nezariadená) a normálna verzia (zariadená), za ktorú si Simíci "zacvakajú" nemálo Simoleonov. 

Greystone & Yellow


DOWNLOAD

Cena - 86 173 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 28 627 Simoleonov


Red Passion


DOWNLOAD

Cena - 81 725 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 35 448 Simoleonov

Juicy Orange


DOWNLOAD

Cena - 117 192 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 36 540 Simoleonov

Tropical Blue


DOWNLOAD

Cena - 103 345 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 43 168 Simoleonov

GreenPink Heaven


DOWNLOAD

Cena - 161 659 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 73 251 Simoleonov

Wood & Lavender


DOWNLOAD

Cena - 113 547 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 37 899 Simoleonov

Fresh Mint


DOWNLOAD

Cena - 71 455 Simoleonov

DOWNLOAD (unfurnished)

Cena - 22 253 Simoleonov



........................................................................................................................

K stiahnutiu je dobré vlastniť The Sims 2 Ultimate Collection. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára